השגריר מעיד: "לא הייתה מתיחות בפגישה עם ביידן"

המהדורה המרכזית No Comments on השגריר מעיד: "לא הייתה מתיחות בפגישה עם ביידן"

השר לשעבר גלעד ארדן, המכהן כיום כשגריר ישראל בארה"ב, התראיין ב'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן ושיתף בעדות אישית מתוך חדר הפגישה של ראש הממשלה נתניהו עם נשיא ארה"ב ביידן. לדבריו: "ראיתי אווירה טובה, חיוכים, הזמנת נתניהו לבית הלבן, והתקדמות ממשית לקראת שלום עם סעודיה"

גלעד ארדן צילום: פלאש90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שגריר ישראל בארה"ב גלעד ארדן התראיין ב'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן ושוחח על ביקורו של ראש הממשלה נתניהו בארה"ב לרגל עצרת האו"ם, פגישת נתניהו – ביידן והסכם שלום אפשרי עם סעודיה: "אני הייתי בחדר בזמן הפגישה בין נתניהו וביידן ולא הרגשתי שום מתיחות. ראיתי אווירה טובה, חיוכים, הזמנת נתניהו לבית הלבן, והתקדמות ממשית לקראת שלום עם סעודיה. אנחנו רואים צעדים בוני אמון מרחיקי לכת מצד סעודיה שלא היו מעולם. מצד שני אנחנו מבינים שזה ידרוש מאיתנו וויתורים מדיניים לפלסטינים ונצטרך לבחון למה אנחנו יכולים להסכים".

"האו"ם הוא גוף מוטה ולא שיוויוני. אבל אתמול כאשר מחיתי מול ראיסי הצלחתי למשוך את תשומת לב ההמונים והסרטון שלי כבר קיבל מיליוני צפיות, קיבלתי תגובות מאלפי איראנים שנאבקים במשטר. אני רק מצר שההפגנות של השמאל הישראלי מסיטות את תשומת הלב העולמית מהאנטישמיות והרוצח מטהרן שנאם באו"ם".

האזינו



0 תגובות